    From: "Amir" <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hałaśliwy sąsiad.
    Date: Wed, 24 Mar 2010 16:05:46 +0100

    > Mam taki o to problem: od pewnego czasu sąsiad z piętra niżej w moim bloku
    > powodów jak mi wiadomo zdrowotnych ma problemy ze słuchem. Niestety odbija
    > się to na komforcie mieszkanie moim i małożonki. Wieczorami, a zapewne i w
    > ciągu dnia słucha TVN24 i innych stacji TV tak głośno, że jestem w stanie
    > zrozumieć prawie każde słowo wypowiedziane podczas audycji. Problem jest
    > wbrew pozorom poważny bo nie jestem w stanie odpocząć w takim mieszkaniu,
    > a czuję się zmuszany do włączania swojego TV na tyle głośno by jakoś te
    > jego hałąsy zagłuszyć.

    niedawno bardzo obszernie poruszalismy ten temat
    zerknij w arch ok miesiąc temu

    Zacznij od tego, aby podejsc i grzecznie poprosic o sciszenie
    albo słuchawki wieczorem niech zakłada, zaproponuj, ze kupisz oplaci sie
    jak będzie agresywnie nastawiony to

    pozostaje pisanie pism do zarządcy, dzwonienie na policję, zapisywanie
    godzin zgłoszeń, dzwoniąc na policję proś o rade i interwencję, powiedz ze
    prosiliscie sąsiada

    My na szczescie wynajmowalismy mieszkanie, i w poniedzialek, się
    przeprowadzamy do innego mamy nadzieje, że spokojniejszego miejsca,
    dzięki boku domek się buduje, bo szczerze wspolczujemy
    przezywamy od stycznia podobny problem.