  • Data: 2021-11-29 14:36:58
    Temat: Re: Dokumenty z wskanowanymi podpisami
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-11-2021 o 14:24, Olin pisze:

    > Wątpisz całkiem słusznie, bo wysyłamy sobie emalią pliki pdf.

    Pytanie, czy końcowo dostajesz choćby skan, jakiejś odręcznie podpisanej
    przez nich wersji...

    BTW: ja już miałem przypadek, że chciałem im wysłać naprawdę prawidłowo
    podpisaną wersję umowy, tj. podpisem kwalifikowanym.
    Nie byli zainteresowani taką opcją.
    Widać wolą takie jak Twoje, tj. niepodpisane, ale z obrazkiem. ;-)