  • Data: 2021-11-29 15:46:38
    Temat: Re: Dokumenty z wskanowanymi podpisami
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-11-2021 o 14:56, Olin pisze:

    > Jeśli chodzi o biuro, z którym ostatnio się woziłem, to przysyłają pdf z
    > parafkami na każdej stronie, a na ostatniej jest podpis i bardzo ładna
    > pieczątka właściciela. Kiedy na nią kliknąć (i na parafki też) widać, że to
    > wstawione obrazki. Ja dokładam swój zeskanowany podpis i odsyłam.

    LOL !!!
    Niezła fikcja.
    Tak sobie lecieć (albo wysyłać kogoś) gdzieś bez podpisanej umowy....

    > Wszyscy są zadowoleni i nikt nie narzeka, dopóki nikt nie doniesie, a ja
    > nie mam zamiaru.

    Tu nie ma na co donosić, bo to nie jest karalne, zawieranie umów w
    formie pisemnej nie jest obowiązkowe.

    Pozostaje kwestia ważności takiej umowy na gruncie cywilnym.
    Jakieś dorozumienie wchodzi w rachubę, albo akceptacja przez jej wykonanie?

    > Aha, w emalii od biuro jest zdanie:
    > "Ze względu na elektroniczną archiwizację dokumentów, prosimy o odsyłanie
    > parafowanych i podpisanych umów WYŁĄCZNIE drogą elektroniczną

    I tego nie zrobiłeś.