eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową?
  • Data: 2013-10-15 08:11:44
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-14 18:44, Piotrek pisze:
    > Oczywiście nie satysfakcjonuje mnie odpowiedź:
    > "bo gdyby był uznany za piramidę, musiałby być
    > zdelegalizowany, ponieważ w Polsce piramidy finansowe
    > są nielegalne" (chyba że to faktycznie jedyny powód).
    > Konkretnie jakich warunków koniecznych do uznania go
    > za piramidę finansową nie spełnia ZUS?

    W zasadzie to każdy myślący obywatel wie, że to piramida.

    Mam nadzieję, że jak ZUS powysyła już wszystkim te świstki z
    prognozowaną emeryturą to nawet tym głąbom, nieukom szara komórka się w
    głowie poruszy.

    Może i ten system jest dobry, może do uratowania. :-) ale ta piramida za
    chwilę runie.
    Nacjonalizacja OFE czy podwyższanie wieku emerytualnego ma być na to
    lekarstwem?
    ŻAŁOSNE!!!

    PS. Może jakieś referendum żeby zmusić wadze do roboty? :-)