eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową?
  • Data: 2013-10-15 02:41:34
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    LeonKame wrote:

    > ZUS to dobry interes zauważ że z tych którzy płacą składki 40% nie
    > dożyje pierwszej emerytury. Doliczyć trzeba będzie tych którzy nie
    > wypracują lat składek a płacić muszą.

    na tym polega idea wspolnego worka.
    jak kupujesz OC to tez nie wszyscy sie rozbiją.
    Przy innych założeniach składki musiałby być większe.

    Tu nie chodzi o to, ze się zrzucamy bo to akurat jest dobre.
    Tu chodzi o to, że urzędnicy, ktorzy się tym zajmują już dawno
    zapomnieli do czego są, a politycy wykorzystują ZUS do zupełnie innych
    celów.

    Jak bym ZUS zostawił a wywalił urzedników i polityków.