  • Data: 2005-05-10 19:37:35
    Temat: Re: [DŁUGIE] Kiedy można fotografować bez zgody a kiedy nie ?
    Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 10 May 2005 20:42:00 +0200, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A poważniej - fotografować sobie może ile chce i twoja zgoda nie jest mu
    > do niczego potrzebna. Co innego publikacja - ale tylko wtedy, kiedy jest
    > to zdjęcie indywidualne. W przypadku zdjęć grupowych możesz mu nafiukać.

    No nie wiem te dwie sprawy ,fotografowanie w kościele i fotografowanie
    dzieci w szkole to chyba nie jest to samo.Oczywiście przeskadzaniwe w mszy
    i tym podobne sprawy wchodza tu w rachubę - zapewne komunia- a może na
    wolnym powietrzu - to możan uzanć za miejsce publiczne .
    Moim zdaniem klasy w szkole nie możan traktować jako miejsca publicznego w
    takim samym rozumieniu jak kościół.Mam poważne wątpliwości czy jakaś osoba
    bez zgody rodzica może przyjść do szkoły i fotografować dzieci za zgodą
    nauczyciela.Kościół jest dostępny dal każdego kto tam ma chęć wchodzić
    ,szkolna kalsa nie.Moje poważne atpliwości budzi cel tego
    fotografowania,już z tego powodu ani nauczyciele ani ksiądz nie miła prawa
    wyrażac zgody na fotografowanie,które dokonywano w celu publikowania
    zdjęć.Ciekawy jestem co na to kuratorium
    JanuszHr