  • Data: 2002-06-10 17:36:55
    Temat: Re: Czy to mandat(?) za wycieraczką
    Od: "leinad" <leinad<SPAM>@master.pl> szukaj wiadomości tego autora

    : > Jak to w końcu jest ?
    : > Mandatem można ukarać kierowcę, więc nie bardzo rozumiem na jakiej
    : > podstawie (może wróżka, lub lula szklana) stwierdzono, że to ja.
    : > Samochodem jeździ również żona i przyjaciel (osobno, rzecz
    :
    : Właściciel pojazdu ma obowiązek wskazać kto w danym dniu kierował
    : pojazdem.Jeśli nie zapłacisz mandatu przyznając się do winy to
    : skieruja sprawe do sądu za niewskazanie kierującego.Tam możesz się
    : tłumaczyc że nie pamiętasz(sąd Cię wysłucha cierpliwie).
    :

    To znaczy, że mam przyznać, że parkowałem "na zakazie" i nie pamiętać
    kto kierował... ?
    OK.
    Sąd wysłucha i... jakoś nie podałeś wyroku... ;)

    Dziękuję i pozdrawiam
    Daniel

    --
    ?D [ l...@m...pl ] press F13 to continue...
    Pioneer&Quadral Sound System & Sony MiniDisc [Happy Admin&User]