  • Data: 2002-06-13 21:16:54
    Temat: Re: Czy to mandat(?) za wycieraczką
    Od: "Koju" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie widziałeś przepis że policjant MUSI Ci pokazać Twoją prędkość?
    > Radar jest dla policjanta a Ty masz prędkościomierz.Ten temat był już
    > wałkowany.
    Pozwolisz , ze zacytuje Shrek'a (nie ogra, ale goscia z pl.rec.motocykle):
    "[...]mam kolesia w drogowce i pytalem, wiec jest tak,
    ze MUSI pokazac. Ma taki obowiazek i dotad, dopoki
    nie powiesz mu, ze widzisz i potwierdzasz to co widzisz
    na radarze nie powinien tego kasowac. Poza tym nie ma
    zadnej innej rejestracji poza predkoscia i czasem i jest tego
    200 pozycji w pamieci wstecz. Dodatkowo dochodzi jeszcze
    licznik ilosci pomiarow, ktory zerowany jest w momencie
    rozpoczynania sluzby, kiedy to kolo pies pobiera auto lub moto
    do pracy i zapisywane to jest w dzienniku zmiany przez of. dyz.[...]
    by Shrek

    Pozdrawiam
    Koju