  • 1. Data: 2004-02-14 12:53:07
    Temat: Re: Czy ten znak ma moc prawna ??
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004 01:04:06 +0100, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki

    >§ 14. Znaki ostrzegawcze w postaci znaków świetlnych, na których symbole
    >barwy białej znajdują się na czarnym tle, mają takie samo znaczenie jak
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >znaki w postaci tarcz z czarnymi symbolami. Przepis ten stosuje się
    >odpowiednio do symboli i napisów na tabliczkach pod znakami.
    >[...]
    >§ 34. Przepis § 14 stosuje się odpowiednio do znaków zakazu.

    Na znakach na Trasie Zamkowej sa AFAIR symbole barwy _bialej i
    czerwonej_ na czarnym tle.
    ^^^^^^^^^

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2004-02-14 15:55:25
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    WAM wrote:
    > On Thu, 12 Feb 2004 01:04:06 +0100, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki

    Jako że temat przyszedł ze pl.regionalne.szczecin, uzupełnię że chodzi o
    to czy znaki wyświetlane na szczecińskiej Trasie Zamkowej są znakami
    drogowymi w rozumieniu kodeksu drogowego. Zacytowałem rozporządzenie o
    znakach i sygnałach drogowych (poniżej).

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Na znakach na Trasie Zamkowej sa AFAIR symbole barwy _bialej i
    > czerwonej_ na czarnym tle.
    > ^^^^^^^^^

    Moim zdaniem chodzi o to, że zamiast białego tła na znakach, jest czarne
    i znak nadal jest obowiązujący -- mimo niezgodności ze wzorem takiego
    znaku. To że jest tam też i kolor czerwony nie ma znaczenia. Zresztą
    przepis rozumiany w ten sposób nie miałby sensu, skoro nie ma znaków
    które składają się tylko z kolorów białego i czarnego.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Everyone ought to worship God according to his own inclinations, and not