  • 1. Data: 2006-02-19 11:54:07
    Temat: Re: Czy telezabawa oparta na klamstwie jest legalna ?
    Od: "adam_wawa" <a...@p...onet.pl>

    ja się z tobą zgodzę... przykro przyznac ale kiedyś się na coś takiego
    naciąłem w godzinach nocnych - panna (w bikini hiehie) mówiła że nikt nie
    dzwoni etc a ja gUpi pomyslałem no rzeczywiście o tej porze to tylko debile
    nie śpią i zadzwoniłem .... kilka razy - zżarło mi darmowe minuty i wk...y
    poszedłem spać.

    Oczywiście kobieta oszukiewała !!! I moim zdaniem jest to niedopuszczalne

    ... ale już mi przeszło w przeciwieństwie do Ciebie ;]

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-19 13:36:31
    Od: "adam_wawa" <a...@p...onet.pl>

    a może jest jakiś prawnik który chciałby się ta sprawą zająć - mogę być
    "poszkodowanym "

    ;]

    pozdrawiam