  • 1. Data: 2006-02-19 08:44:29
    Temat: Prokuratura a bezkarnośc zakładu ubezpieczeń
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Powszechny Zakład Ubezpieczeń Data
    08.02.1993r
    Oddział Okręgowy w Bydgoszczy

    Do
    Prokuratury Rejonowej

    ul. Nowy Rynek 10
    Bydgoszczy

    Powszechny Zaklad Ubezpieczeń S.A Oddział Okręgowy w Bydgoszczy, ul.
    Kościuszki 27 zwraca sie z uprzejmą prośbą o wyrażenie zgody na dokonanie
    przez Pana Zbigniewa J., legitymujacego sie dowodem osobistym nr............
    wgladu do akt prokuratorskich nr 1 Ds 1977/92.

    Prokurator
    Zca dyrektora
    podpis
    podpis
    Wyrazam zgodę

    Co zakład upowoważniało w tamtych czasach do wglądu w akta umorzonego
    śledztwa skoro twierdzą ze ja nie zgłosiłem szkody?