  • 1. Data: 2006-02-19 10:05:23
    Temat: Wersje i planowane czynności do wykonania przez policję w śledztwie
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Wersja nr 1
    Zgłoszony fakt dokonania kradziezy pojazdu przez Dariusza Ch miał miejsce:
    pkt.1-do7.

    Wersja nr 2
    Zgłoszony fakt dokonania kradzieży pojazdu przez Dariusza Ch nie miał
    miejsca, a samo zgłoszenie faktu kradzieży pojazdu miało spowodowac
    uzyskania odszkodowania z Firmy Ubezpieczeniowej.

    Chcę nadmienić,że auto było ubezpieczone OC w Warcie dodatkowo w PZU
    auto-casco. Policję nie informowałem o ubezpieczeniu w PZU. W aktach jest
    przesłuchiwany agent ubezpieczeniowy a zarazem pracownik PZU oczywiście na
    okolicznośc kradziezy auta. Są również kopie polisy auto-casco. Jest również
    wgląd w umorzone śledztwo przez likwidatora z PZU.
    Czy mogą być takie czynności wykonane w sledztwie skoro twierdzą. że ja nie
    zgłosiłem szkody w ubezpieczalni i co ich upowazniało?

  • 2. Data: 2006-02-19 10:47:20
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Alicja napisał(a):
    > Wersja nr 1
    > Zgłoszony fakt dokonania kradziezy pojazdu przez Dariusza Ch miał miejsce:
    > pkt.1-do7.

    Te! Alicjusz! Przestań śmiecić.

    --
    Pzdr