  • Data: 2020-11-18 20:37:36
    Temat: Re: Czy prywatne firmy muszą wystawiać zaświadczenia ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2020 o 16:58, J.F. pisze:

    > Jest w taryfikatorze ?

    Jest. Dowód rejestracyjny z ważnymi badaniami jest nadal koniecznym
    dokumentem.

    > OC dziala.

    Dla poszkodowanego działa. Ale potem ubezpieczyciel występuje do
    właściciela pojazdu, który nie był dopuszczony do ruchu. Znam wiele
    takich wypadków. Podstawy parwnej nie chce mi się szukać.

    Wyrok zastępuje zaświadczenie :-)

    --
    Robert Tomasik