  • Data: 2020-11-19 12:45:20
    Temat: Re: Czy prywatne firmy muszą wystawiać zaświadczenia ?
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:5fb57801$0$508$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Jest. Dowód rejestracyjny z ważnymi badaniami jest nadal koniecznym
    > dokumentem.

    Nie pierdol Tomasik.
    DR już nikomu do niczego nie jest potrzebny z tymi pieczątkami, a to, że
    usankcjonują stan prawnie, że go nie trza wymieniać z powodu braku miejsca
    na pieczątki -- za kilkanaście dni, też w tym przypadku jest bez znaczenia.

    Nie ma badań, to mandacik od 20-500 lub sąd. I tyle.

    > Dla poszkodowanego działa. Ale potem ubezpieczyciel występuje do
    > właściciela pojazdu, który nie był dopuszczony do ruchu. Znam wiele
    > takich wypadków. Podstawy parwnej nie chce mi się szukać.

    Ja ci znajdę podstawę PRAWNĄ kiedy ubezpieczyciel może regres próbować robić
    z OC, ale za wynagrodzeniem odpowiednim, skoro jesteś na tyle leniwy.
    Sam brak badań nie jest podstawą...

    --
    'Tom N'