  • Data: 2022-06-25 14:38:50
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja staram się doszukać jakiegoś sensu w czynnościach, które co do
    > zasady miałyby chronić jakieś-tam strategiczne obiekty.

    Cały problem w tym, że nie wiemy, co tam jest ważne i co on ewentualnie
    może ujawnić. Co do zasady, jeśli tam jest coś tajnego, to powinno to
    być tak zorganizowane, by się spoza "strefy bezpieczeństwa" tego nie
    dało dostrzec. Ale mamy przykład na Ukrainie, gdzie ludzie z komórkami
    podający pozycje wojsk są problemem. Rosjanie po prostu strzelają do
    wszystkich ich fotografujących - na wszelki wypadek. Zresztą Ukraińcy
    też prosili, by fotek nie wrzucać do sieci.

    Oszołom krążący po Polsce i fotografujący "tajne" obiekty moim zdaniem
    jest problemem nie tyle w ten sposób, ze fotografuje coś cennego. Bo
    wątpię, by to się dało zrobić spoza płotu - choć może jest coś, o czym
    nie wiem. Problemem jest wskazywanie przez niego interesujących
    obiektów, którymi później obce służby mogą się zainteresować.

    --
    Robert Tomasik