  • Data: 2006-06-12 21:42:35
    Temat: Re: Czy mozna pozwac Kaczynskiego?
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ajwenhou" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:1kgc8kvcvpf7n$.gei6jjnstczw.dlg@40tude.net...
    > Wiech spłodził(a):

    > To Jarek śpiewał, nie Lechu

    A gdzies Ty to wyczytal?!!!! Zrozum, ze nie kazdy sledzi polityke
    24h na dobe. Zalozylem, ze chodzi o Prezydenta, bo pozywanie zwyklego
    obywatela za to, ze nie zna hymnu, czy za to ze nie potrafi spiewac nie
    miesci
    mi sie w glowie. Toz takiego zamordyzmu, to nawet za komuny nie bylo....

    > Aha, warto wiedzieć o czym dyskusja

    warto, ale duzo bardziej warto nauczyc sie czytac ze zrozumieniem. A jesli
    to rzeczywiscie Jarek spiewal, a Ty ciagniesz ten post po prostu przeczytaj
    jeszcze raz moja odpowiedz. A nuz cos zrozumiesz i zastosujesz do siebie...