  • Data: 2006-06-13 09:41:08
    Temat: Re: Czy mozna pozwac Kaczynskiego?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Graszka napisał(a):
    > Użytkownik "emes" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie będący już prezydentem "magister" nie uraził twojej dumy narodowej
    > bywając w stanie upojenia na różnych uroczystościach państwowej rangi -
    > szczególnie podczas pobytu w rejonie obozów Kozielsk/Miednoje?

    w okolicach obozow pic nie mozna ? zreszta picie alkoholu to cos
    ponizajacego nie bardzo rozumiem? Siedzial przed kamerami wymioptowal
    kiwal sie czy jak?
    A to ze jest magistrem nie jest zle dopoki nie mowi sie publicznie ze
    czuloby sie PUSTKE intelektualna gdyby sie mialo opierac swa wiedze na
    tym co mowia PROFESOROWIE a to powiedzial inny MAGISTER. Zgadnij ktory!

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".