  • Data: 2006-06-13 09:38:36
    Temat: Re: Czy mozna pozwac Kaczynskiego?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Graszka napisał(a):
    > Użytkownik "emes" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie będący już prezydentem "magister" nie uraził twojej dumy narodowej
    > bywając w stanie upojenia na różnych uroczystościach państwowej rangi -
    > szczególnie podczas pobytu w rejonie obozów Kozielsk/Miednoje? Pozywałeś go
    > za podawanie nieprawdy nt. wykształcenia?
    > Coś mi się widzi, że robisz aferę z niczego, więc nie zawracaj ludziom głowy
    > i nie nadużywaj dumy narodowej.

    z tym wyksztalceniem to pol prawda, bylo to pod koniec studiow wiec
    stwierdzenie ze ma sie wkyskzt wyzsze nie jest nieprawdziwe,
    nieprawdziwym by bylo stwierdzenie ze sie ma wykszt wyzsze ukonczone.
    Inaczej juz by mial sprawe za falszywe zeznania. Jako ze PISuarom nie
    wyszlo 'zniewazanie' SLD przy odtajneiniu znanego to probowali uderzyc
    z innej strony zreszta nieudolnie. Jednak niektorym polakom juz
    'nasrali' do lepetyn tak jak
    z instrukcja 0015
    (http://www.trybunal.gov.pl/Wiadom/Prezes/oswiadczen
    ie20060221.pdf)
    Ciekawe CZy pan ziobro da szanse za trzy lata skierowac przeciw niemu
    akt oskarzenia z okazji niedopelnienia obowiazku (jak bylo widac po
    wydarzeniach z hala jest zagorzalym zowlennikiem karania za to
    przestepstwo) jezeli chodzi o zniewazanie trybunalu przez Jaroslawa K.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".