  • Data: 2011-12-26 11:53:24
    Temat: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Lokator

    > Skoro jego KOMPLETNIE nie interesuje moja - bardzo trudna - sytuacja,
    > czemu ja mam aż tak bardzo wczuwać się w jego sytuację, o wiele prostszą
    > przecież?

    Bo to Ty mu wisisz kasę, a nie on Tobie. On nie jest nijak winny Twojej
    sytuacji.

    > Życzę ci serdecznie, abyś sam znalazł się kiedyś w takiej sytuacji - i
    > żebyś wtedy sobie przypomniał, co tu napisałeś.

    Zmówiłeś już "modlitwę Polaka"?

    > Owszem, zorganizowałem pożyczkę, było to niełatwe - ale otrzymam ją
    > dopiero w połowie stycznia; dlatego uregulować zaległości (i wyprowadzić
    > się) będę w stanie dopiero z końcem stycznia. Niestety: właściciel nie
    > chce słyszeć o zaczekaniu.

    Z tego co piszesz, to czeka już prawie dwa miesiące. Nic dziwnego, że nie
    chce czekać dłużej, bo pewnie już nieraz słyszał od niepłacącego, że
    "teraz nie ma, ale za miesiąc wszystko ureguluje" i na gadaniu się
    kończyło.