  • Data: 2004-11-27 15:13:36
    Temat: Re: Czy ktoś wygrał z ZUS? (wyrejestr. DG)
    Od: "Renata Nawrocka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Napisałam już odwołanie, no i ... bronię się jak mogę, udowadniałam, że w
    okresach wyrejestrowań (nie używałam ani tu na grupie, ani do nich w
    odwołaniu słowa "zawieszenie", jedynie czasami "zaprzestanie") nie tylko nie
    prowadziłam działalności, ale i zamiaru właśnie też nie miałam, po prostu
    mnie nie ma, firma zamknięta, koniec kropka, nic, żadnego kontaktu, jakbym
    się pod ziemię schowała w tym czasie.
    Papiery księgowe im dałam z zaskoczenia, bom taka czysta i rzetelna była,
    potem plułam sobie w brodę, do czasu jak znalazłam już sama też tę ustawę o
    ZUS i wiem, że i tak bym się przed tym nie uchroniła.

    Moje wyrejestrowanie to oczywiście takie tylko przed ZUSem było, bo tak tam
    na drukach ZWUA i ZWPA stoi, czyli wyrejestrowanie z ubezpieczeń. Na razie w
    swej decyzji tego nie podnosili i oficjalnie to nawet nie wiedzą, czy ja w
    ewid. dział. gosp. i w GUSie się wyrejestrowałam.

    Dzięki Wam za wsparcie, jeśli i ktoś z Was będzie trzymał kciuki, to może
    kiedyś doniosę na listę o moim sukcesie z nimi. Ale to brzmi tak bajkowo.
    Pozdrawiam Was
    Renata