  • Data: 2006-03-12 15:41:34
    Temat: Re: Czy jest prawo broniące rodzinę osoby chorej psychicznie?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mógłbyś streścić krótko ten program. Nie wiem czy uda mi się obejrzeć.

    w skrocie to potepil "bydlo" ktore zyczyloby sobie pozbawienia
    podstawowych praw czlowieka "wolnosci" na okres dozywotni tylko dlatego
    ze jest chory i moze cos zrobic. Jak slusznie zauwazyl,
    prawdopodobienstwo popelnienia przez takie czlowieka przestepstwa jest
    mniejwiecej takie jak przez czlowieka mlodego zdrowego.

    P.