  • Data: 2006-03-14 07:58:26
    Temat: Re: Czy jest prawo broniące rodzinę osoby chorej psychicznie?
    Od: Karol <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sandra napisał(a):
    > Użytkownik "Karol" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > oczywiscie sedzia moze takie wynagrodzenie ustalic
    >
    > Sandra

    Ale chyba 500zł na miesiąc pod warunkiem, że gość zrezygnuje z pracy,
    gdzie zarabia 5000zł na miesiąc. Taki gość męczy się psychicznie przez
    całe życie i umiera ze zmartwień jako 30letni człowiek. Znam takie
    przypadki. Osoba chora psychicznie ma większe prawa od swojego opiekuna
    a osoba chora psychicznie nie ma żadnego poszanowania i zrozumienia dla
    swojego opiekuna.Moim zdaniem właśnie tutaj możemy mówić o naruszeniu
    podstawowych praw człowieka. Pozbawienie wolności opiekuna. Żal mi tych
    wszystkich ludzi, którzy męczą się z takimi problemami i nie znajdują
    zrozumienia. Osoby, które nie przeżyły tego na własnej skórze niech się
    cieszą i pewnie nigdy tego nie zrozumieją. Prawo mówi o osobach chorych
    psychicznie jednakowo. Każdy przypadek jest inny. Choroba psychiczna to
    nie katar z nosa, który można jednakowo leczyć i jednakowo postrzegać.