eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy jeden z wariantów nacjonalizacji bez odszkodowania nazywa się tera sankcjami? :-) › Re: Czy jeden z wariantów nacjonalizacji bez odszkodowania nazywa się tera sankcjami? :-)
  • Data: 2022-05-02 18:50:36
    Temat: Re: Czy jeden z wariantów nacjonalizacji bez odszkodowania nazywa się tera sankcjami? :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Apr 2022 22:14:19 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
    > To jest takie moje wrażenie+ z historii z firmą gazowniczą z lokalnym monopolem.
    > IMHO Podobnych możliwych wrażeń w tej sprawie nie da się całkowicie
    > uniknąć ale wypadałoby się znacznie bardziej przyłożyć do tworzenia
    > innego wrażenia.

    No wiesz - nie wiadomo jak to z tym "zabraniem" jej majatku.
    Zabrali juz? czy tylko bezumownie uzywaja?
    Kolejny etap to moze byc bank, jesli gazociagi zbudowane na kredyt.

    To juz lepszym przykladem sa te "rosyjskie" jachty.

    Albo ... pare polskich bankow, co to ostatnio zostaly przymusowo
    zrestrukturyzowanych. I Getin, ktory chyba wkrotce zostanie.

    J.