    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czarnek w szpitalu
    Date: Wed, 14 Oct 2020 12:33:14 +0200

    dyskusyjnych:XnsAC55B2B659537budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Gdyby tak było to juz dawno w TV byłby pokazywany dyrektor tego
    >szpitala pokazujacy statystyke ze takiego samego pozwolenia oprocz
    >pana
    >posła, otrzymało jeszcze 256 osób.

    Ale w szpitalu raczej nie ma 256 chorych w ciezkim stanie.
    Wiec moze pan dyrektor moglby sie pochwalic, ze w poprzednim miesiacu
    udzielil zgody 10 osobom.

    Akurat tato byl niedawno w szpitalu - na odwiedziny mnie nie
    wpuszczali, ale na odbior wrecz zaprosili.
    Potem jakies papierki - tez im sie nie chcialo schodzic na portiernie,
    chodz pan do nas ...

    >Tymczasem np czytam:
    >https://www.rp.pl/Rodzina/305219899-Koronawirus-a-k
    ontakty-rodzica-z-dzieckiem.html

    Ale to jakby inny temat.
    Choc ... jesli np odwiedzin w domu seniora nie ma, bo zagrozenie, to
    czemu matka nie mialaby sie czuc zagrozona :-)

    >a co? Dyrektor nie jest narciarzem i nie ma zadnego kolegi? ;-P

    Raczej nie ma pieniedzy :-)
    Choc jesli byly automaty z pokrowcami na obuwie, to czemu nie ma z
    maseczkami :-)

    >A te lepsze maseczki filtruja tylko w jedna strone?

    A ile kosztuja ?
    Ja tam patrze po sobie - przy wdechu maseczka przylega i cos tam moze
    filtruje, przy wydechu robi sie szczelina przy skorze.

    No ale ja zdrowy, to w szpitalu chorzy leżą :-)

    >No to w koncu chcesz wpuszczac wszystkich czy tylko wybranych?

    No i dyrektor ograniczyl do wybranych.

    >No chyba ze to była jedyna osoba z która ktos chciał się pozegnac?

    A czemu nie ?

    >BTW jezeli babcia rzeczywiscie zmarła to kijowy temat do dyskusji
    >znalezlismy :(

    Czemu
    - i tak by zmarla, a przez to pozegnanie teraz nastepne umra,
    -a moze by nie zmarla, gdyby rodzina codziennie pilnowala personelu

    J.