  • Data: 2020-10-13 18:44:34
    Temat: Re: Czarnek w szpitalu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2020 o 16:00, J.F. pisze:

    > Skoro szpital dopuszcza wizyty u chorych w ciezkim stanie, to zakladam,
    > ze wpuscil rodziny i do innych chorych, nie tylko posłowie maja taką
    > możliwość.

    Powiem tak. Nie da się absolutnie wykluczyć że masz rację. Natomiast
    doświadczenie podpowiada, że zwierzęta są równe, ale świnie równiejsze.
    Ponieważ PRowo wyszło to sasinowo, to gdybyś miał rację, to zakładam, że
    już by dyrektor/niedorzecznik/ordynator gadał w kurwizji, że przecież
    nie ma o czym gadać, bo tego dnia było 48 takich odwiedzin i generalnie
    afera z dupy, można się rozejść. Tymczasem okazuje się, że dzieciaki na
    oddziałach wcześniaków umierają nie widząc rodziców przez kilka
    miesięcy. Więc nie. Jestem przekonany że nie masz racji.

    > Jak wpuscisz wszystkich chetnych, to szybko cos przywloką.
    > Ale co - nie dasz sie pozegnac z rodziną przed smiercia ?

    A co jak znajdę linka, że właśnie tak się to odbywa?

    --
    Shrek