  • Data: 2020-10-13 17:59:56
    Temat: Re: Czarnek w szpitalu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Skoro szpital dopuszcza wizyty u chorych w ciezkim stanie, to
    > zakladam, ze wpuscil rodziny i do innych chorych, nie tylko posłowie
    > maja taką możliwość.

    Gdyby tak było to juz dawno w TV byłby pokazywany dyrektor tego
    szpitala pokazujacy statystyke ze takiego samego pozwolenia oprocz pana
    posła, otrzymało jeszcze 256 osób.
    Tymczasem np czytam: https://www.rp.pl/Rodzina/305219899-Koronawirus-a-
    kontakty-rodzica-z-dzieckiem.html

    > Szpitalowi na pewno brakuje maseczek :-)

    a co? Dyrektor nie jest narciarzem i nie ma zadnego kolegi? ;-P

    > Poza tym nie wiadomo kto tu bardziej narazony - szpital, czy
    > odwiedzajacy ..

    A te lepsze maseczki filtruja tylko w jedna strone?

    > Jak wpuscisz wszystkich chetnych, to szybko cos przywloką.
    > Ale co - nie dasz sie pozegnac z rodziną przed smiercia ?

    No to w koncu chcesz wpuszczac wszystkich czy tylko wybranych?
    No chyba ze to była jedyna osoba z która ktos chciał się pozegnac?
    BTW jezeli babcia rzeczywiscie zmarła to kijowy temat do dyskusji
    znalezlismy :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.