eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci?? › Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    From: "Anna" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    Date: 29 Jan 2004 15:13:32 +0100

    > nie przesadzaj..
    > Myslisz ze gdyby nie wizeli slubu mialabywyzsze alimenty ?

    Nie. Nie to miałam na myśli. Kobieta oszczędziłaby sobie i dziecku cierpienia
    i upokorzenia. A rozwód to wszak droga przez mękę.

    <ciach>

    > Pani Aniu - sakramentalne pytanie - jaki on ma tytul prawny do przebywaina w
    > mieszkaniu ?
    >
    > Boguslaw

    Hmm... Mieszkanie dostali PO ślubie z zakładu pracy, potem przeszło pod tzw.
    komunalkę. O ile sie orientuję, a raczej na pewno tak jest, to głównym najemcą
    jest oczywiście ON, a ONA i dziecko jest tylko zameldowane. Mieszkanie nie
    jest wykupione. Wszelkie rachunki są wystawiane na NIEGO, lecz ONA już od
    pewnego czasu (za darmową poradą sędziny i innych zbulwersowanych ludzi) na
    każdym rachunku umieszcza swoje dane, lub dodaje adnotacje kto wpłaca
    pieniądze. Ma to ponoć pomóc w udowodnieniu, że ON nic nie płaci, co zresztą
    zgodne jest z faktem.

    Na mój niezbyt prawniczy rozum, facet ma pełne prawo do przebywania w lokalu,
    ale chyba ma już zdecydowanie mniejsze prawo do opróźniania lodówki z jedzenia
    kupowanego przez matkę, lub tego co rodzina JEJ podaruje.

    Sprawa wody go nie interesuje, gdyż twierdzi cytat" Mnie woda jest
    niepotrzebna, jak chcecie mieć wodę to se za nią płaćcie"
    Dorzuci jeszcze parę gróźb pozbawienia zycia i kończy rozmowę.

    Mam nadzieję, że teraz dodałam parę faktów, które umozliwią wyrażenie Waszej
    opini na ten temat, za co z góry serdecznie dziękuję.

    Z poważaniem Anna.