  • Data: 2020-07-26 19:26:46
    Temat: Re: Celowa utrata akcji przez Pocztę Polską?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Ten numer nie przejdzie bo każdy kto się zgłosi z akcjami zostanie
    > zatrzymany, jako oszust.

    To oczywiste. Mi chodzi jednak o to, że prawo można naginać i
    dostosowywać, nawet wstecz, do aktualnej potrzeby władzy. Więc nie
    chodzi o sam fakt istnienia papierka z akcją, tylko co zrobią
    kreatywni księgowi i jakie umowy można zmienić na szczeblu rządowym.
    Ot, poprawka do tarczy 4.5 - w ustawie o ochronie zdrowia umieści
    się punkt dotyczący tych machlojek. Dla zdrowia. Psychicznego.
    Generała Dyrektora Poczty.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65