  • Data: 2010-03-11 08:36:08
    Temat: Re: Burmistrz pozywa za komantarze na forum
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Massai" <t...@w...pl> pisze:

    > Jeśli ten ktoś będzie celowo tę ścianę domu udostępniał jako tablicę
    > ogłoszeń do tego typu wyznań, dodatkowo udostępni spray ewentualnym
    > chętnym, to czemu nie?
    >
    > To nie jest do końca tak że właściciel forum nie ma nic wspólnego z
    > publikacją treści, że on "tylko udostępnia miejsce".
    >
    > Już same kwestie techniczne - to jego skrypty każdorazowo przyjmują
    > (formularz dodawania posta), przetwarzają i wyświetlają taki wpis, czyż
    > nie?

    Czy na operatorze forum spoczywa *obowiązek* "cenzury *prewencyjnej*"?
    *Wątpię* byśmy *już* wrócili do standardów komuny.

    Jako tako rozsądnie można zakładać że powinien usuwać "sam z siebie"
    wpisy w sposób nachalnie oczywisty chamskie, a co do wpisów "mniej
    oczywistych" powinien reagować (lub odmówić reakcji) *po poinformowaniu*.

    P.S
    I dlatego jestem przekonany o wyższości usenetu nad forami.
    W usenecie jak się już "rozejdzie po świecie" to usunąć się nie da :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać