eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    <o0VjK.1154724$sb1.878750@fx11.ams1>
    <62905f4c$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <_9fkK.437990$3b1.226097@fx14.ams1>
    <6291c20f$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <aBAkK.268032$ep1.160618@fx03.ams1>
    <62931122$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <BuTkK.339083$4Og.274529@fx08.ams1>
    <62944c71$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <ShdlK.2724$z41.1100@fx06.ams1>
    <62959ff1$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <cUxlK.4835$m21.2251@fx14.ams1>
    <62979e6d$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <hpTlK.5984$z41.5185@fx06.ams1>
    <629841b0$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 03 Jun 2022 01:01:48 GMT

    On 2022-06-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No chyba nie.

    > Ale nie rozmawiamy o twojej nieruchomości - jak ją masz możesz sobie ną
    > zarządzać.

    Dla mnie to to samo. A jeszcze weź pod uwagę, że jako obywatel podlegam
    zachciankom rządzących. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby nagle
    uchwalili, że wszyscy obywatele bez względu na miejsce zamieszkania
    płacili jakiś podatek lub rządzący wymyślili inną hućpę, np. że
    paszporty należy zdeponować jak się Polskę odwiedza nawet na tydzień.
    Innymi słowy, nieruchomości czy nie nieruchomości nawet mieszkając za
    granicą głosuję na coś co mnie jak najbardziej dotyczy i to bardzo
    bezpośrednio.

    >>> mieszkańcy. Dobrym przykładem są choćby "plebiscyty" i referenda

    > Czyli można.

    Tak.

    > kraju na narbutta 70 lok 14:P

    > Dlaczego - mi za bilet nie zwraca jak przebywam poza miejscem zamieszkania?

    Po co mają zwracać skoro możesz głosować w ambasadzie? Ale Ty się
    dopominasz, że nie ma być w ambasadzie tylko w kraju, więc swojim
    rządaniem stwarzasz warunki dyskryminujące w kwestii możliwości
    głosowania. Po to okręgi do głosowania są m.in. w ambasadach, żeby
    umożliwićgłosowanie m.in. i obywatelom na wakacjach.

    --
    Marcin