  • Data: 2024-02-14 06:22:56
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No bo na tym polegało właśnie państwo pis. Nie po to ludzie głosowali na
    > drugą stronę, aby taki cyrk trwał. To jak się zachowuje policja jest
    > wypadkową tego kto rządzi.

    Trochę tak, trochę nie do konca. Tak czy inaczej powyższe pokazuje, że
    kulsony są zdolne do wszystkiego i nie ma że coś jest dla nich niemożliwe.

    > A jaki był w sumie zarzut?

    A jaki miał być - standardowo - przekroczenie uprawnień.

    > Myśle, że wielu się z powyższym zgodzi.

    Ja się z tym zgadzam. Nie zgadzam się z argumentacją że kulsony
    stachowiaka nie zabiły. No ale skoro oficjalnie uznano że można zabić
    człowieka nie zabijając go, no niech się zaczynają igrzyska...

    > No cos Ty. Adwokaci stoją na straży sprawiedliwości upewniając się, że
    > oskarzony nie jest pozbawiony przysługujacych mu praw. Prokuratorzy
    > robią to samo dla poszkodowanego i społeczeństwa. Jakie tam lecenie w
    > chuja.

    Jeszcze raz zapytam - czy jakby to seby zatłukły kulsona to sądzisz że
    zachowanie prokuratora i biegłego były takie same? Zadaniem prokuratora
    nie jest bronienie przestępców. Choćby byli w mundurach.

    > I z tym sie bez obiekcji zgadzam, pytanie tylko, czy sąd tego jednak nie
    > uwzglednił.

    Jak widać nie. Nie mógł albo nie chciał...

    > W każdym razie z dodatkowych praw zawsze wynikają dodatkowe
    > obowiązki, a zawód policjanta jest dość szczególnym jesli chodzi o
    > kwestie zaufania społecznego.

    Tak konkretnie zawód policjanta ma obecnie ujemne zaufanie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!