  • Data: 2024-02-16 06:28:56
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znasz wyniki sekcji?

    A znasz wyniki sekcji przemyka? Wiem że w drugiej sekcji ujawniono
    złamaną grdykę. No chyba że pismaki kłamią i nikt teg nie prostuje, nie
    wydaje mnie się:P

    > Nikt nie buduje obrony/oskarżenia na tym czy to DE czy nie DE. Nie ma tu
    > czego udowadniać.

    Hm.... Skoro nie było DE to na co umarł?

    > Zalezy gdzie ten krwiak i co on zrobił. Sam krwiak niczego nie
    > przesądza.

    Dobra - ustalmy. Państwo (a w zasadzie jego funkcjonariusze) zabiło
    przypadkoweg człowieka. Pojawiły się nagrania, państwo zapewniło
    kontrowersyjnego biegłego i lecąc w chuja "udowodniło" że to co widać na
    nagraniu to nie to co widać.

    OK - czyli możemy sobie przez łamać prawo, tylko musimy lecieć w chuja.
    Czekam aż ktoś mi przypomni jakie mam obowiązki wobec tego państwa. I
    pewnie wielu mnie podobnych. A potem będzie jęczenie, że Polacy w dupie
    mają swoje państwo, wypłatę biorą pod stołem itd. Chuj - prawa nie ma -
    dopóki mnie nie złapią jest to w zasadzie zgodne z prawem:P Jak kuba
    bogu tak bóg fidelowi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!