  • Data: 2024-02-14 17:41:15
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie z 90% społeczeństwa jest zdolna do wszystkiego w sprzyjających
    > warunkach.

    Być może. Ale 90% społeczeńtwa nie odpierdoliła takich rzeczy jak
    kulsoni k.o.mendant. Od tego czasu _każdy_ argument że "kusony czegoś
    tam by nie zrobiły" rozdupcza k.o.mendant z blutufa.

    To się stało, w świetle reflektorów i trwało ponad rok. I żaden kulson z
    kulsonerii nie wyszedł i nie powiedział - "chuj, nie jestem w stanie
    tego znieść, nie będę z siebie i mudnuru robił szmaty, dość tego!". A to
    oznacza że każdy jeden kulson zrobi co mu tylko kukiełka na górze każe -
    będzie merdał ogonem jak każdy jeden pies a jak mu będą pluli w twarz to
    będzie mówił że deszcza pada i winni są pismaki. Takie są fakty. Policja
    się zaszmaciła i należy głośno o tym mówić. I teraz to że formacja
    polityczna się zmieniła nie znaczy że ludzie się zmienili. Pod spodem są
    takie same krętacze i oportuniści i jak kłamali i byli szmatami kiedyś
    tak są dalej. Nic się nie zmieniło poza opakowaniem. I teraz już wiemy
    jaki syf jest pod papierkiem.

    > Ano tak. Jakoś nikt mi nie wytłumaczył kiedy by to było zabójstwo jak
    > niedawno tu pytałem.

    Pewnie kiedy by prokurator za biegłym stwierdził że Stachowiak wogóle
    poniósł śmierć w wyniku działań policji. A potem zapewne trzeba by
    jeszcze zamiar ewentualny udowodnić.

    > Już przweciez odpowiedziałem. MZ tak, jakby ten policjant miał w
    > organiźmie narkotyki, a papuga byłaby obrotna.

    Papuga nie ma nic do rzeczy na etapie postępowania przygotowawczego (czy
    tutaj to chyba śledztwa). To nie jest przecież tak że prokurator
    prowadzi dyskusje z papugą na tym etapie. Na tym etapie seby by
    siedziały w aresztach i dostałyby zarzuty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!