  • Data: 2024-02-13 18:14:41
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mimo wszystko wierzę, że taki nr obecnie by nie przeszedł.

    Przeszedłby albo nie przeszdłby - faktem jest że już raz przeszedł i
    można się na niego śmiało powoływać. Wszelkie argument typy kulsony nie
    są tak głupie, nigdy by tak nie zrobiły, to wogóle jest niemożliwe
    poszły się z przytupem jebać. Od teraz możliwe jest wszystko i to w
    blasku reflektorów. I nie ma że kulson czegoś by nie zrobił, że kulson
    nie jest tak głupi albo kulson cokolwiej. Wszystko rozpupczył
    k.o.mendant a poprawił wąsik z instruktorem policyjnych pilotów
    śmigłowców, którego rekomendacją było spowodowanie katastrofy lotniczj z
    ofiarami śmiertelnymi. Przy tym wszystkim piowskie pieski pałujące
    legalne demonstracje wydają się być jakąś kreskówką dla dzieci.

    > Patusa też pewnie nie chcieli zabic a "jedynie" odpowiednio
    > sponiewierać. Rzecz niejako wtórna.

    Dlatego bardziej tu pasuje nieumyślne spowodowanie śmierci czy pobicie
    ze skutkiem śmiertelnym niż zabójstwo. Choć IMHO zabójstwo z zamiarem
    ewentualnym byłoby dopuszczalną interpretacją, bo chyba kulson zdaje
    sobie sprawę, że duszenie na śmierć może się skończyć śmiercią... Ale
    niech będzie że zabójstwo nie...

    > No ale co zrobisz jeśli działa w granicach prawa?

    Cósz... NIe popieram ale rozumiem, jakby koledzy czy rodzina Stachowiaka
    po takim wyroku że w granicach prawa można zabić człowieka,
    spowodowałaby żeby zgodnie z prawem te kulsony się do końca życia
    oglądały przez ramię czy ich w graniach prawa ktoś nie zamierza
    potraktować. Skoro zgodnie z prawem.... W sumie z tym nie popieram to
    zaczynam się zastanawiać...

    > A adwokaci szukający
    > różnych procesowych, formalnych kruczków to jakaś lepsza kategoria?
    > Pewnie ich jest na pęczki.

    Adwokaci są zawodowymi graczami w lecenie w chuja. Rola biegłego jest
    inna. Prokuratora jeszcze inna. To nie są adwokaci, których zadaniem
    jest lecenie w chuja na korzyść klienta.

    > Mówimy o mozliwości przypisania winy. Nikt nie kwestionuje że stało się
    > coś złego.

    Stało się coś bardzo złego. Pokazano że państwo może zabić przypadkowego
    człowieka i lecieć w chuja mając pod ręką stronniczą prokuraturę,
    kontrowersyjnych biegłych na zawołanie i sąd który albo ma to w dupie
    albo środowisko biegłych jest tak mocne że może drukować wyroki i sąd
    nie może nic na to poradzić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!