  • Data: 2024-02-05 10:57:49
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Feb 2024 06:37:15 +0100, Shrek wrote:

    > Ale właśnie masz tu czarnobiałą sytuację - masz biegłego który drukuje
    > dla policji. Tak jak pisałem - zrobić eksperyment sądowy - w dyby,
    > paralizatorem i dusić na śmierć do złamania grdyki, tylko bez śladowej
    > ilości amfy. Wyżyje to przeprosić.

    Bieglego przeprosic?
    Ja bym oskarżonych tak przeeksperymentował.

    > Nie wyżyje to znaczy że się mylił.

    > Eksperyment powtórzyć na pozostałych co się na filmiku nagrali jak
    > mordują Stachowiaka i sprawa będzie jasna.

    Od nich zacząc, na ochotnika :-)
    A jak któryś padnie, to potem biegłego - odebranie uprawnien i
    skazanie, albo do eksperymentu :-)

    > Tak samo sąd uznał, że jednak
    > strzelano w plecy. Więc też sprawa jest jasna.

    Sądy wiele rzeczy stwierdzały, a potem trzeba było przepraszać.
    No ale zakładam, ze były wystarczające dowody ...

    J.