  • Data: 2024-02-05 10:53:46
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Feb 2024 06:41:30 +0100, Shrek wrote:
    > Ale w innej - za wałki w zakładzie medycyny sądowej.

    > Tak różnie nie da się rany wlotowej odróżnić od wylotowej?

    Miałem na mysli, ze moze stał juz przodem itp.

    Pierwszy biegły jakos też powiedział, ze mu to wygląda na strzał w
    pierś, ale zlecił dodatkowe badania .. chronił policjanta,
    czy moze akurat było naprawde podobnie ?

    > Też nie jestem pewny czy widać.

    > Nie - oskarżony ma prawo kłamać.

    > Nie widzę możliwości ukarania kogoś kto kłamał w swojej sprawie.

    Ale mam na mysli jakąś inną sprawę, nie tą o spowodowanie śmierci.

    Np poświadczenie nieprawdy w dokumentach, tzn w raporcie ze zdarzenia
    :-)

    J.