  • Data: 2024-02-05 20:33:16
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce mi się szukać tego, do czego się odwołujesz, ale mieszasz dwa
    > pojęcia. To, że pocisk trafia w inne miejsce, niż mierzy strzelec jest
    > dość bogato opisywane w literaturze,

    A rana wlotowa jest tam gdzie pocisk trafia czy tam gdzie mierzy strzelec?

    > Natomiast osobna sprawa, to stwierdzenie kierunku przebiegu rany. W
    > podręcznikach jest opisane, jakie to proste. W praktyce raz na czas
    > bywają wątpliwości.

    Siła złego na jednego biegłego. Może w takim razie jak jest pechowy to
    nie powiniśmy brać jego opinii pod uwagę? Ba jak ja bym na przykład miał
    pecha i rozpierdolił dajmy na to komendę główną głośnikiem to bym raczej
    poszedł w pasiak...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!