  • Data: 2024-02-04 14:26:59
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2024 o 12:02, cef pisze:

    > Załatwiłeś swoje sprawy gdzie albo urzędasy chciały Cię wyrolować
    > ( przed tym umiem się  bronić, bo przeczytać i zrozumieć prawo potrafię)
    > albo odwaliłeś robotę za kulsonów, bo akurat było blisko i się trafiło
    > (jak mojego ojca napadli i skradli mu samochód, to papierkową robotę też
    > musiałem
    > za kulsonów zrobić, ale już ścigać auta po Polsce, to nie miałem środków
    > ani możliwości)

    No z grubsza... To teraz mam już etatowo odwalać robotę państwa?

    > Owszem boli, ale zakładam, że są jakieś służby, które to nadzorują i
    > wyłapują takie nieprawidłowości.

    Mylisz się - te służby (prokuratura) to właśnie takich biegłych powołują
    - działają wspólnie i w porozumieniu.

    > Więc jeśli jesteś zorientowany w temacie i możesz
    > normalnie po obywatelsku podkablować

    Jeszcze raz - prokuratura ma w tym sprawstwo kierownicze. A ja jestem za
    cieki bolek żeby walczyć z całym aparatem (nie)sprawiedliwości.

    > to to zrób
    > albo zacznij pytać dziennikarzy dlaczego ten biegły nie siedzi.

    Przecież wiadomo czemu nie siedzi. I czemu nie siedzą policjanci którzy
    dzięki tym opiniom uniknęli pierdla.

    A co do Stachowiaka i tych co twierdzą że policja odpaliła patusa - on
    zginął bo go z kimś pomylili. Rozumiesz - policja zawinęła przypadkowego
    człowieka bo był do kogoś podobny a potem zabili go w kiblu. A państwo
    żeby obronić policjantów powołuje "kontrowersyjnego" biegłego, który ma
    zarzuty że robi przekręty na opiniach w swoim zakładzie i lecąc w chuja
    mówi że wszystko dobrze było tylko panowie kulsony nieco przekroczyły
    uprawnienia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!