  • Data: 2002-06-16 16:25:56
    Temat: Re: Areszt za posiadanie skradzionego telefonu
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    spider wrote:

    > momencie
    >
    > Faktycznie, źle się wyraziłem. Chodziło o podstawę faktyczną, a nie prawną.

    > jest
    >
    > Tzn. które pytanie?

    > Mea culpa.

    > Chodziło mi o praktyczne konsekwencje. Od czego jest uzależnione czy np.
    > postawiony zostanie mi zarzut z art. 292 § 1 (mogłem przypuszczać, że
    > nabywany przedmiot pochodzi z przestępstwa) w przypadku wykrycia kupionego
    > na Wolumenie radia, którego kradzież została zgłoszona?
    >
    > Pozdrawiam
    > spider

    spotkalem kiedys taksowkarza, ktory dostal z zawieszeniem za paserstwo,
    gdy kupil uzywane radio.
    Sedzia go pouczyl, ze jak chce cos kupic uzywanego z osoby trzeciej, to
    nie na gebe, a spisac dane z dowodu osobistego sprzedajacego
    a jeszcze lepiej pisemne oswiadczenie sprzedajacego, ze sprzedawany
    przedmiot stanowi jego wlasnosc.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@