  • Data: 2002-06-16 16:02:42
    Temat: Re: Areszt za posiadanie skradzionego telefonu
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dj[B]" wrote:
    > na podstawie ustawy o policji a przeszukanie mozna zrobic w kazdym
    momencie
    > za okazaniem legitymacji sluzbowej
    > jednak musisz tutaj rozgraniczyc kontrole osobista oraz przegladanie
    > zawartosci bagazu

    Faktycznie, źle się wyraziłem. Chodziło o podstawę faktyczną, a nie prawną.

    > poszukiwany jako skradziony.
    > sam sobie odpowiedziales na to pytanie

    Tzn. które pytanie?

    > w Areszcie nie ma policji

    Mea culpa.

    > paserka ale mozna z tego wyjsc jednak telefon wrooci do prawdziwego
    > wlasciciela

    Chodziło mi o praktyczne konsekwencje. Od czego jest uzależnione czy np.
    postawiony zostanie mi zarzut z art. 292 § 1 (mogłem przypuszczać, że
    nabywany przedmiot pochodzi z przestępstwa) w przypadku wykrycia kupionego
    na Wolumenie radia, którego kradzież została zgłoszona?

    Pozdrawiam
    spider