eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów › Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
  • Data: 2011-09-15 18:59:30
    Temat: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-15 19:37, Ra pisze:

    > przemyśl to co piszesz bo piszesz jakieś brednie, nawet allegro
    > rozróżnia cenę przedmiotu i koszty przesyłki
    > sprzedawałem np używaną piankę jako osoba prywatna, zaznaczyłem tylko
    > odbiór osobisty bo nie mam ochoty na pakowanie i wysyłanie towaru ale
    > jakiś łoś co wygrał aukcję z innego miasta jednak tego nie zauważył. Nie
    > wiem jakie będą koszty bo pianka jest za ciężka dla mojej wagi
    > kuchennej. To raz. I dlaczego nie lubię wysyłać
    > - organizacja odpowiedniego pudełka, być może trzeba kupić a nie wiem
    > ile kosztują więc jak mam wycenić wcześniej koszty przesyłki ? To dwa
> [...]

    Wypisz się z Allegro, nie handluj i nie wysylaj.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci