  • Data: 2005-02-24 15:32:09
    Temat: Re: Alkohol na parkingu i alkomat
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości

    > Zadałam proste pytanie. Jak dwóch wesołków, którzy jeszcze przed imprezą
    > tankują wódę i nie sądzę, zeby podczas imprezy nie uzupełniali utraconych
    > "płynów" planuje wrócic do domu, skoro w jedną stronę podjechali
    > samochodem?

    no i co w tym dziwnego??

    Ja w Warszawie bardzo czesto w jedna strone na impreze jechalem samochodem,
    zostawialem go gdzies na parkingu, a po imprezie do domu wracalem taxowka.
    Nastepnego dnia przyjezdzalem po samochod.

    Dodam, ze dosc czesto mi sie to zdarzalo, a po alkoholu w zyciu za
    kierownice nie wsiadlem.

    Pozdrawiam
    Jacek