  • Data: 2004-12-17 06:13:57
    Temat: Re: Agencja Ochrony
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Copart" <copart@NO_SPAMinteria.pl> napisał w wiadomości
    news:2q1tpc.rfi.ln@leto...

    > Prosze mi powiedziec czy taki przepis (o ile faktycznie istnieje) jest
    > zgodny z prawem? Znacie moze jakies precedensy tego typu?

    Znam osoby, które pracują w supersklepie i NIGDY nie robią zakupów "u
    siebie", idą do innego sklepu.
    W czasie wolnym nie odwiedzają swojego zakładu pracy nawet prywatnie, a
    jeśli już muszą, to raczej posługują się kimś z rodziny tak jak to
    zasugerował kol. Robert T.

    Ja jestem codziennym klientem obiektu super chronionego, znają mnie tam
    wszyscy... strażnicy, policjanci i chodzę tam tylko aby załatwić sprawy,
    jeśli mam przejść obok obiektu prywatnie... nigdy tego nie robię... nawet
    nadkładając drogi, przez co idę 5-10 minut dłużej.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl