  • 11. Data: 2007-01-03 00:54:58
    Temat: Re: Abonament TV i tuner cyfrowy
    Od: "boguslaw" <b...@a...edu.pl>

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):
    [...]
    > W ustawie jest jasno i wyraznie napisane co podlega abonamentowi.
    > Komputera tam nie ma, wiec i dyskusja jest niepotrzebna.
    >
    > pozdrawiam,
    > Przemek O.
    Wiesz co ? zacheciles mnie zeby JESZCZE RAZ przeczytac ustawe...
    tekst z serwisu http://tvp.pl/include/docs/2005/06/15/Ustawa.pdf

    (C)Kancelaria Sejmu s. 1/1
    2005-06-02
    USTAWA
    z dnia 21 kwietnia 2005 r.
    o opłatach abonamentowych1)

    Art. 2.
    1. Za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych pobiera
    się opłaty
    abonamentowe.
    7. Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym, w rozumieniu
    przepisów niniejszej
    ustawy, jest urządzenie techniczne dostosowane do odbioru programu.

    ---

    I rzeczywiscie nic dalej o telewizorach nie ma, nie ma tez o tym,
    jakoby KRRiT mogla decydowac co jest a co niejest telewizorem w
    rozumieniu ustawy.

    Jesli Komputer wyposazony w Tuner RTV i oprogramowanie nie jest w
    rozumieniu tego punktu ustawy odbiornikiem, to zyjemy w najdurniejszym
    kraju na swiecie..