  • Data: 2004-12-17 20:00:21
    Temat: Re: =ACle dostarczona paczka - kto winny?
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Poczta to poczta ... dostarczajac paczke nieubezpieczoną zgadzasz sie
    >automatycznie, ze ci ja ukradną. Taki mają regulamin i tyle ... jesli
    >policja umarza sprawe, to chyba wiele nie zdzialasz. Jedyne co mozna to
    >poszukac powiazania przez adres. Watpie raczej, ze ktos obcy tam po
    >prostu czekal. To po prostu musial byc ktos z tego samego budynku albo z
    >bliskiego sąsiedztwa.

    Po prostu w bloku było tylko 4 numery mieszkań a ja wysyłałem na nr 5. i na
    klatce ktoś siedział i czekał na listonosza.
    I to mi się właśnie nie podoba, że paczka została właściwie odebrana przez
    nikogo. Tzn listonosz nie zaniósł pod właściwy adres a nawet nie sprawdził
    komu daje. Czy faktycznie na to pozwala regulamin poczty? Czy nie zawinił w
    tym momencie listonosz?

    PawełJ