  • Data: 2023-09-06 12:44:34
    Temat: Re: 13-latka z Polski zostawiona sama na lotnisku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Sep 2023 12:09:12 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    ski-zostawiona-sama-na-lotnisku-lot-sie-tlumaczy/yy2
    2gz7,79cfc278

    > A sprecyzujesz jakie zarzuty?

    Cos wymyslicie, przeciez sam to wieloktrotnie pisałeś :-)

    > Bo ciekawe, coś znowu wymyślił. Faktycznie
    > coś tam źle zadziałało. Nie znam brytyjskiego prawa, ale wydaje mi się,
    > że ja na miejscu rodziców, gdybym miał taki problem wydzwonił bym polską
    > ambasadę w Wielkiej Brytanii i poprosił o pomoc konsularną. Oni - jak
    > wynika z materiału - skupili się na kopaniu się z LOT-em. co w tym

    Dziecko było przy stoisku/agencie LOT, a ambasada daleko.
    Moze lepiej Policją postraszyc ? :-P

    > momencie akurat było drugoplanowym problemem, skoro samolot i tak
    > odleciał bez niej.

    No to co - niech sie zaopiekują i wsadzą do następnego.

    Ja tylko tak czytam:
    "ta konkretna pasażerka nie była umieszczona w rezerwacji grupowej (z
    pozostałym dziesięciorgiem dzieci) i nie posiadała statusu UMNR, więc
    system potraktował ją jak dorosłego pasażera."

    Jakas grupa dzieci wracała z kolonii/wycieczki, a ona miała pecha byc
    pominieta ?

    > To, że z jakiegoś powodu to dziecko nie odleci było rzeczą dającą się
    > przewidzieć. Mogła zaspać. Mógł autobus nie dojechać.

    Ale dojechała.

    > Trafiła na idiotę na lotnisku, który ją nie wpuścił.

    To trzeba poszukac zarzutu dla niego :-P

    > A mógłby samolot nie odlecieć.
    > Uważam, że powinni mieć jakiś zarys planu awaryjnego. Ale jego brak, to
    > jest odległy od jakiegokolwiek przestępstwa. 13-to latka, to nie
    > dziecko. Takie bywają matkami dzieci.

    Formalnie jednak dziecko, i daleko jej do 18-lat.
    Szczegolnie w obcym kraju, nie wiadomo czy zna język, czy ma
    pieniądze.

    > Pytanie, jak to w praktyce wyglądało i czy naprawdę dziewczynka sama na
    > tym lotnisku była, czy była z kimś tam dorosłym, a teraz kręcą aferę, bo
    > mogła być sama i po kilku miesiącach trudno bedzie to zweryfikować.

    Zakladam, ze raczej nie była sama, chociaz ... moze samodzielna.
    Szczególnie, ze mowa o jakiejs grupie.

    Wiec chyba ktos tam opiekę sprawował ... i co - porzucił?

    Ale moze brytyjskie przepisy luźniejsze niz nasze, opiekun
    niepotrzebny.

    J.