eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo0,51promila wykroczenie czy przestepstwo › Re: 0,51 promila wykroczenie czy przestepstwo [A co to za różnica? Potencjalnym mordercom mówimy NIE]
    From: motto <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 0,51 promila wykroczenie czy przestepstwo [A co to za różnica?
    Potencjalnym mordercom mówimy NIE]
    Date: Wed, 04 Feb 2004 16:38:49 +0100

    tch w wiadmości <bvqo1v$5kv$1@korweta.task.gda.pl> napisał(a):

    > hmm to ciekawe ze 0.3 promila i człowiek pijany
    > niedaleko stąd w niemczech wypijasz dwapiwa i jedziesz
    > tam granica jest 0,5 i prawo niemieckie uznaje że jesteś trzeźwy
    > a nie kojarzę żeby niemcy mieli wyjątkowo silną głowę
    > raczej to nasza specjalność.
    > wniosek daj mi prawo a z każdego zrobię kryminalistę
    > z ciebie też...........

    1. Tnij posty
    2. Wycinaj sygnaturki, lub zmień sobie czytnik z fajansiarskiego OE na coś
    porządnego.
    3. Nie wiem jak to wygląda w Niemczech, jak dla mnie taką granicą powinno
    być 0,0 promila we krwi. Jak pisałem wcześniej można wypić piwo i trzeźwym
    wsiąść za kółko (godzinę później).
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    E-mail: m...@w...pl JID: m...@j...wp.pl GG: 384683
    "HaCk YoUr MiNd, ThEn YoU'lL bE fReE! cAn YoU?"