  • 1. Data: 2017-10-28 17:59:29
    Temat: Pytanie
    Od: marcin <m...@g...com>

    cześć wam. prowadzę firmę w internecie, pewna osobą napisała na forum że
    jestem oszustem itd - wątek został wykasowany po jakimś czasie... ale
    jak ten ktoś to napisał - napisałem mu na maila że składam wniosek do
    sądu. zaczął się śmiać, wymienilismy się mailami, w końcu zobaczyłem na
    FB że ów człowiek ma zaledwie 18 lat więc napisałem mu że jest
    gówniarzem i żeby wziął na sprawe swoją dziewczynę bo jest dobrą suką :)
    napisał mi maila że przesadziłem i że zgłasza sprawe. dla mnie to jest
    paranoja.
    ps. osoba ta napisała pare razy wątek mnie pomawiający (screeny
    posiadam) ja mu sprawę założe, bo przez to straciłem klientów i
    poszanowanie, a on może coś ugrać ?

  • 2. Data: 2017-10-28 18:23:05
    Temat: Re: Pytanie
    Od: marcin <m...@g...com>

    bo niezła sztuka z niej, a jest z takim nieodpowiedzialnym gówniarzem

  • 3. Data: 2017-10-28 18:41:59
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-28 o 17:59, marcin pisze:

> [...]
    > gówniarzem i żeby wziął na sprawe swoją dziewczynę bo jest dobrą suką :)
    > napisał mi maila że przesadziłem i że zgłasza sprawe. dla mnie to jest

    A ty ile masz latek, że coś takiego napisałeś?
    Jeden wart drugiego z tego co widzę

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2017-10-28 19:00:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-10-17 o 17:59, marcin pisze:
> [...]
    > ps. osoba ta napisała pare razy wątek mnie pomawiający (screeny
    > posiadam) ja mu sprawę założe, bo przez to straciłem klientów i

    Ja na Twoim miejscu po prostu bym sprawę odpuścił. Wątek usunięty.
    Rozgrzebując to, niczego nie zyskasz, a stracisz czas.

    Natomiast co do Twojej odpowiedzi, to w mojej ocenie zakładjac, ze to
    był email, a nie jakaś publiczna wypowiedź nic z tego nie będzie. Po
    pierwsze brak tu publiczności, a po drugie jeśli już kogoś obrażasz, to
    ją, a nie jego.

  • 5. Data: 2017-10-28 19:01:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-10-17 o 18:41, Sonn pisze:

    > A ty ile masz latek, że coś takiego napisałeś?
    > Jeden wart drugiego z tego co widzę

    Trudno odmówić Ci racji, tym nie mniej facet chyba nie szukał tu oceny
    moralnej jego zachowania.

  • 6. Data: 2017-10-28 20:57:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2017 o 19:00 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > był email, a nie jakaś publiczna wypowiedź nic z tego nie będzie. Po
    > pierwsze brak tu publiczności, a po drugie jeśli już kogoś obrażasz, to

    Doradziłbym jeszcze przeproszenie owej "suki" - to nie są określenia
    używane przez ludzi honoru.
    Czy jesteś rzeczywiście oszustem nie wnikam, ale skoro stać cię na taką
    retorykę, to chyba jest coś na rzeczy.

    --
    Trefniś

  • 7. Data: 2017-10-29 05:55:04
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    Napisał dobra suka, a nie ALE Z NIEJ BYŁA SUKA, to jest całkiem inne
    podejście.
    W slangu dobra suka - fajna laska, niezła dupa itd :)

  • 8. Data: 2017-10-29 07:46:48
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2017 o 05:55 Aniuska <f...@f...pl> pisze:

    > Napisał dobra suka, a nie ALE Z NIEJ BYŁA SUKA, to jest całkiem inne
    > podejście.
    > W slangu dobra suka - fajna laska, niezła dupa itd :)

    Nie przykładaj miary dziewczyny, której może sprawiać przyjemność
    frywolny/gruby język :)
    W tym kontekście, skierowane do kolesia z którym jest w sporze -
    ewidentnie to miało być obraźliwe dla obojga.
    Zresztą nie pisałby o tym, gdyby osobiście traktował to jak komplement.

    --
    Trefniś

  • 9. Data: 2017-10-29 08:11:48
    Od: marcin <m...@g...com>

    To niech zgłasza do sądu, zobaczymy czy coś ugra :) nie pisałem w
    zamiarze żeby kogoś obrażać, a tylko wyraziłem swoje zdanie że jest
    ładną dziewczyną w innym slangu i tyle.
    poza tym gdybym ja osobiscie miałbym sie przejmować jak ktoś mnie nazwie
    w mailu np głupim chuj.. itd to musiałbym co pare dni chodzic na
    policje, tak to jest jak sie ma doczynienia z firma internetowa i
    hejterami. człowiek ma czasami dosc....

  • 10. Data: 2017-10-29 08:20:26
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2017 o 08:11 marcin <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > w mailu np głupim chuj.. itd to musiałbym co pare dni chodzic na
    > policje, tak to jest jak sie ma doczynienia z firma internetowa i

    Ty naprawdę jeszcze nie jesteś gotów prowadzić "firmę" internetową.
    Szkoda, że nie podpisujesz się pełnymi namiarami na swój biznes, byłoby
    łatwiej potencjalnym klientom.

    "Fajna kurwa" - to jeszcze "inny" slang, to byłby komplement dla twojej
    potencjalnej dziewczyny?
    Koniecznie jej spytaj.

    --
    Trefniś