  • 1. Data: 2004-05-08 07:35:56
    Temat: Prześladowanie
    Od: "AR" <a...@o...pl>

    Poniższy artykuł pojawił się na
    pl.pregierz. Myślę, że ta grupa
    jest odpowiednim miejscem dla
    tego typu problemów. Wszelkie
    sugestie i rady proszę kierować
    do Słodzika, ja nie mam z tym
    nic wspólnego.
    AR

    ---------
    Piętnuję jędrusia vel Andrzeja Łukawskiego, stałego
    bywalca grupy dyskusyjnej pl.soc.seks.towarzyskie,
    który ostatnimi czas zwykł "uciszać" niewygodnych
    dyskutantów, ujawniając ich dane personalne, śledząc
    oraz fotografując. Pomimo zażaleń, skarg, wniosków
    do prokuratury i licznych wizyt na komisariatach,
    człowiek ten wciaż pozostaje nietykalny, a wszelkie
    próby nawiązania z nim konstruktywnego dialogu
    palą na panewce. Wraz z imieniem i nazwiskiem
    do publicznej wiadomości "przeniknęły" także moje
    numery kontaktowe, co poskutkowało "głuchymi
    telefonami" i megabajtami spamu na komercyjnych
    kontach email. Skąd inąd wiadomo mi, że moje
    fotografie oraz MOJEJ ŻONY I DZIECI podpisane
    nazwiskiem krążą po sieci. Dosłownie z dnia na
    dzień straciłem prywatność, a moja rodzina została
    narażona na szykany ze strony obcych ludzi.
    Średnio dwa razy w tygodniu odbieram pocztę
    z pogróżkami. Niespełna tydzień temu "życzliwy
    nieznajomy" zadzwonił do mojego szefa i
    naopowiadał mu bzdur, jakobym był "członkiem
    grupy przestępczej". Na szczęście rozmowa
    została zarejestrowana i dołączyła do akt
    sprawy. Jestem załamany i poważnie zaniepokojony
    zaistniałą sytuacją. Boję się wysyłać dzieci do
    szkoły, musieliśmy zmienić z żoną rozkład dnia,
    ze względu na bezpieczeństwo naszych pociech
    wracających z zajęć. Ktoś bez przerwy nas
    śledzi i robi zdjęcia. Postanowiłem napisać
    o tym wszystkim na grupie newsowej ku
    przestrodze nowych grupowiczów, którym
    kiedykolwiek zdarzy się wejść w konfrontację
    z jędrusiem vel Andrzejem Łukawskiem, czy
    to w sieci, czy w reczywsitym świecie. Jest
    on człowiekiem nieobliczalnym i bezlitosnym w
    swej chorej konsekwencji. Najlepiej zejść
    mu z drogi i ignorować.

    Słodzik

    ----------

  • 2. Data: 2004-05-08 07:48:23
    Temat: Re: Prześladowanie
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 8 May 2004 09:35:56 +0200, AR napisał/napisała:
    > do Słodzika, ja nie mam z tym
    > nic wspólnego.

    jak zawsze - LOL :>

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2004-05-08 07:54:28
    Od: "AR" <a...@o...pl>

    > jak zawsze - LOL :>

    Jak zawsze...
    AR

  • 4. Data: 2004-05-08 08:02:06
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 8 May 2004 09:54:57 +0100, Andrzej_K. napisał/napisała:
    > Czy aby on Cię o to prosił czy to Twoja inicjatywa?.

    on i slodzik z jednego jedza koryta :>

  • 5. Data: 2004-05-08 08:18:21
    Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl>

    Oj jakis ty czlowieku zalosny. Najpierw dmuchasz w wiatraki
    a potem z nimi walczysz. Zmien sobie psychiatre bo sam widzisz
    ze aktualny to konowal.
    Twoja mentalnosc Kalego zna juz caly usenet wiec czego jeszcze
    placzesz i smiecisz po grupach..??????
    Zagraj sobie w bierki z szefem -to relaksuje.

    --
    jedrus

    "Kon do orki to taki ktory nie nauczyl sie grac w brydza i polo
    a szesciopak to nie to samo co szescian:-)"

  • 6. Data: 2004-05-08 08:22:34
    Od: "AR" <a...@o...pl>

    > Hmm, a niby dlaczego ta grupa jest tym "odpowiednim miejscem"?
    > Sądzę, że bardziej odpowiednim będzie grupa, np. *opowiadania,
    > *wypłakać.się.w.rękaw, *ja.go.nie.lubię

    Czytając zwierzenia Słodzika, odniosłem
    wrażenie, że zachowanie jędrusia vel
    Andrzeja Łukawskiego jest nie tyle
    niestosowne, co wręcz zakrawa na przestępstwo.
    Nie znam Słodzika vel Darka Krajewskiego
    na tyle dobrze, aby wypowiadać się za niego,
    dlatego "wkleiłem" post na grupę, na
    której jak sądziłem znajdzie się wiele
    ludzi, którzy mogliby na miejscu lub
    korespondencyjnie coś mu poradzić.

    > Czy aby on Cię o to prosił czy to Twoja inicjatywa?.

    Kłamstwem byłoby, gdybym nie przyznał
    się do sympatyzowania ze Słodzikiem.
    Podziwiam go za spokój i opanowanie,
    jakim wykazał się w obliczu wściekłego
    ataku kilkudzięsięciu osób, podjudzonych
    przez Andrzeja Łukawskiego vel jędrusia.
    Sam miałem z tym człowiekiem poważne
    "przejścia" i dopiero po kilku latach
    odważyłem się powrócić na grupę, którą
    ten człowiek dosłownie przejął we władanie.
    Wystarczy spojrzeć na "domową" stronę
    pana Łukawskiego [www.psst.republika.pl],
    aby zapoznać się z jego nad wyraz
    skomplikowaną psychiką.
    AR

  • 7. Data: 2004-05-08 08:54:57
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "AR" <a...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:7b5f.00000435.409c8ddb@newsgate.onet.pl

> [...]

    > do Słodzika, ja nie mam z tym
    > nic wspólnego.

    Czy aby on Cię o to prosił czy to Twoja inicjatywa?.

    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wkładasz rękę pod sukienkę... ciśnienie rośnie, opór maleje."
    www.amikom.com.pl

  • 8. Data: 2004-05-08 09:00:24
    Od: a...@o...pl

    > Oj jakis ty czlowieku zalosny.

    Cieszę się Łukawski, że znalazłeś w sobie
    na tyle odwagi, aby wychylić czerep zza
    monitora. Nasza "znajomość" przetrwała
    burze i sztormy niechęci i otwartej
    nienawiści, ludzie odchodzili i
    powracali na grupę, a ty wciąż
    pozostawałeś taki sam : butny,
    agresywny i nieprzewidywalny.
    Konflikt, którego byłeś głównym prowodyrem
    trwa już prawie pięć lat, w którym to
    okresie próbowałeś prawie wszystkiego, od
    naciąganych kłamstewek, aż po przemoc
    fizyczną włącznie. Ludzie, którzy
    ślepo wierzyli w twe dobre intencje,
    odeszli zniesmaczeni i rozczarowani
    [zenobiusz, aramin, jager, mirki i wielu
    innych], gdy zaś traciłeś poparcie, znikałeś
    na kilka miesięcy, czekając aż grupa
    wypełni się nowymi twarzami. Wtedy
    ostrożnie wyłaziłeś z kryjówki i
    ponownie brykałeś taniec szaleńca.
    Dziś znajdujesz się w apogeum swych
    możliwości. Znasz nazwisko, adres
    zamieszkania i szczegóły z życia
    osobistego Słodzika vel Darka Krajewskiego.
    Używasz danych, które zdobyłeś nielegalnie,
    do zastraszania ludzi, czego dowodem niech
    będą zacytowane poniżej twoje własne
    wypowiedzi na pl.soc.seks.towarzyskie.

    ---------
    Slodki lepiej popatrz przez okno czy nie ONI nie stoja

    <2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E100118754D@jplwant003
    .jasien.net>

    Krajewski ja patrze przed siebie i mijam wlasnie
    Kielczow. Lepiej otworz okno i wyostrz wzrok.
    Pamietaj ze ONI sa teraz wszedzie.:-)))

    <2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E1001187DDC@jplwant003
    .jasien.net>

    Podobno niebawem maja cie ogolic i jezeli fotka ktora
    widzialem jest twoja ( qrva kogos mi przypominasz ), to w
    tych okularkach bedziesz wygladal jak grzyb na kaczych
    lapach....:-)))))

    <2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E1001041159@jplwant003
    .jasien.net>

    ----------

    To tylko niektóre z przestępstw, które
    do tej pory popełniłeś na grupie
    dyskusyjnej. Jeśli do tego dojdzie
    przerażająca wręcz sprawa z bezczeszczeniem
    pamięci zmarłego [ś.p. mąż aramin] i
    liczne "pościgi" przed którymi musiałem
    kryć się w obawie o własne zdrowie,
    to nie chciałbym być w twojej skórze.
    Prawda tym różni się od kłamstwa, że
    zawsze wychodzi na jaw.
    AR

  • 9. Data: 2004-05-08 09:10:20
    Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Wg. "Googli" to Andrzej Łukawski napisał na
    > pl.soc.seks.towarzyskie "aż" 5 (pięć) postów
    > i to od 1999 roku.

    No i to ci dopiero lobuz i przestepca:-)))))))))))))

  • 10. Data: 2004-05-08 09:22:46
    Od: "AR" <a...@o...pl>

    > No i to ci dopiero lobuz i przestepca:-)))))))))))))

    Łukawski ze znaną tylko sobie nieudolnością
    próbuje wyprowadzić cię w pole. Każdy, kto
    choć raz gościł na pl.soc.seks.towarzyskie
    potwierdzi, że Łukawski zazwyczaj podpisuje
    się nickiem "jędruś", stąd wyszukiwanie
    według nazwiska nic nie dało.
    AR