  • 11. Data: 2005-11-22 19:46:44
    Temat: Re: Przemek !
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    news:dlvs8o$c24$1@opal.icpnet.pl...

    > A ciebie co tu przygnało? Przecież nie zamiłowanie do tematyki
    > okołoprawniczej.

    Nie, nie interesuje sie tematyka okołoprawnicza. Czyms takim zajmuja sie
    takie ograniczone indywidua jak ty homolku nie majace z prawem nic
    wspólnego. Ja ze swoja wiedza zajmuje sie tematyka prawnicza.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2005-11-22 19:52:43
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie interesuje sie tematyka okołoprawnicza. Czyms takim zajmuja sie takie
    > ograniczone indywidua jak ty homolku nie majace z prawem nic wspólnego. Ja ze
    > swoja wiedza zajmuje sie tematyka prawnicza.

    Wskaż pedałku swój choć jeden post związany z tematyką grupy. Zrozum, że
    większość grupowiczów ma cię ze chorego umysłowo gnojka. Choć prawo tego nie
    zabrania;) I tyle masz wspólnego z prawem, popaprańcze.

  • 13. Data: 2005-11-22 20:45:30
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości

    > Zrozum, że większość grupowiczów ma cię ze chorego umysłowo gnojka.

    Znów mówisz do lustra. Tabletki !!

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt